Bangi Golf Resort Kekalkan Tradisi Berbuka Bersama

Tiap tahun Bangi Golf Resort tak pernah mengecewakan bagi Cik Sue untuk pakej buffet ramadhannya.Memang happening dan memuaskan hati,walau agak ramai saat berbuka tapi itu la bukti menjadi pilihan ramai saban tahun.Untuk tahun ni Cik Sue nak puji sebab diorang dah besarkan surau malah serba baru dan selesa sangat dan,cantik pula tu surau dan tandasnya.


Tarikan terbaru pula ada tempat mainan untuk anak-anak kecil tapi sila patau sendiri ye,mak ayah boleh la makan dengan tenang bergilir-gilir tak de la anak tu bosan je menunggu mak ayah makan kan,boleh pulak berkawan ramai-ramai,haaa tak de la anak meraung bosan lama-lama menunggu.




200 Pilihan Menu Berbuka

Pilihan menu kat sini tak perlu di pertikaikan lagi setiap tahun,memang puas hati dengan harga buffet yang di tawarkan.Cik Sue setiap tahun memang menu kambing la cari dulu,kambing golek ,sup kambing kat sini memanggggg padu tauuu...rugi tak cuba.Tambahan dengan menu2 lain yang sedap-sedap dan menambat selera seperti western food spageti,lauk pauk,nasi ayam dan banyak lagi lah.










Hidangan tradisi melayu seperti nasi kerabu ,kuih muih tradisional dan sate pun ada,memang terbaik.Ditambah denagn kambing golek dan sup kambing ala mamak yang emmang menjadi pujaan hatiku hehehe itu yang di terjah dulu setiap kali pun.













Amacam? tergoda tak dengan gambar-gambar menu di atas,banyak lagi sebenarnya tak larat Cik Sue nak senaraikan maklumlah 200 jenis pilihan menunya,sebut je nak makan apa Insya Allah ada.Dan seperti biasa raja buah memang menjadi king la pada buffet ramadhan,di hidangkan dengan isi buah kekuningan dan lemak padu kata orang,fuhhhhh memang terigau-igau la balik rumah hehehehe.Kualiti terbaik yang di hidangkan untuk korang tau.



Buka Sesama ,Eratkan Silaturrahim

Jom la kta ajak keluarga,adik beradik,kawan-kawan opis,kawan-kawan sekolah buat reunion ke gathering ke berbuka sesama di Bangi Golf Resort ni,memang meriah dapat mengeratkan silaturrahim sesama kita,kena pulak yang dah lama tak jumpa tu kan.






Untuk tempahan korang boleh hubungi maklumat yang di beri ni ye :

Alamat: Bangi Golf Resort Restaurant
No. 1 Persiaran Bandar,
Bandar Baru Bangi,
43650 Selangor
Tempahan & Pertanyaan: 1700 81 8557
Website: http://www.bgrrest.com
Facebook: Bangi Golf Resort
Instagram: @bangigolfresortofficial

1 comment