Ramadhan bersama Lazz : Kekal bertenaga

Ramadhan menjelma lagi,dan Cik Sue setiap kali puasa wajib atau sunat atau ganti,memang akan mudah kena pedih perut,nak kata gastrik tak jugak tapi gitulah,masuk tengahari je pedih perut pedih ulu hati gitu,macam angin satu badan.Alhamdulillah dua tiga  tahun kebelakangan ni kawan kenalkan dengan susu Lazz memang membantu sangat waktu hari biasa dan terutama waktu berpuasa,sangatlah membantu.Tak de la dok melepek menahan angin dan pedih segala dalam badan.


Ramadhan tahun ni pun Cik Sue awal-awal dah order stok untuk kegunaan buan puasa,dan Humaira memang dah kenal sangat dengan susu Lazz,dia pula yang teruja lebih bila nampak susu Lazz,dan dia memang suka sangat terutama yang LazzChoco tu,kena sorokkan kalau tak sejam sekali suruh bancuh hehehehe.

Selalu waktu sahur memang wajib bancuh tuk kami laki bini,pastu kalau malam lepas-lepas terawih akan bancuh juga sambil tengok tv,kami jarang nak makan berat untuk moreh,setakat buat air panas macam LazzChoco atau LazzCafe cicah biskut tau kerepek-kerepek je,dan terus tidur.Ha masa moreh ni memang kena bancuhkan sekali untuk Humaira la,kalau tak habis air ibu dan ayah dia ambil heheheh.


Waktu sahur biasa kalau tak selera nak makan makanan lain,ambil segelas susu Lazz pun dah cukup,masih kekal bertenaga,paling-paling pun Cik Sue tambahkan sedikit nestum atau oat untuk kenyangkan perut.Itu pun sudah cukup sebab Cik Sue berpuasa seharian kat rumah je,kalau Mr D memang makan nasi dan tambah susu Lazz ,memang bertenaga la.Cik Sue setakat nak vakum rumah mop lantai haaaa tak de masalah walauun berpuasa heheheh.

Sempena Ramadhan ni apa kata korang cuba,susu Lazz ni sesuai untuk semua lapisan umur dari kanak-kanak 2 tahun sampai la orang tua,memang elok banyak khasiat dan kebaikan.Cara nak dapatkan pun mudah je,jangan risau walaupun dalam tempoh PKP sekarang ni,agen-agen mereka boleh hantar bagitahu je korang tinggal kat mana.




Macam mana nak order dan beli? Senang je korang bolehikut arahan kat bawah ni ye :




Hantar pesanan Whatsapp ' Nama dan Lokasi' korang ke Talian Rasmi Lazz Careline..


Careline 1 : 018-2777 290
Careline 2 : 016 2449 722


Jangan lupa Follow : Lazz Susu Kambing HQ

8 comments

  1. Mesti sedap ni sebab ada susu ada kurma..tambah khasiat berganda susunya...kalau minum sahur tentu kurang rasa laparkan..

    ReplyDelete
  2. Minuman baru ke ni puan..ada perasa coklat nampaknya

    ReplyDelete
  3. saya pun prefer perisa coklat, sedap

    ReplyDelete
  4. pilihan pertama susu kambing. hehe sedap~

    ReplyDelete
  5. sedap kan ni kan.. tp haritu beli kat anak. anak tak nak. last2 bapak yg minum. heheh

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum. AAh.. Ss pun minum susu lazz ni... sedap n tak berbau. Done follow #571

    ReplyDelete