Reunion Anak Dara 5C

Nak simpan sini buat kenangan,bukan senang dah sekarang nak berkumpul ex housemate zaman anak dara ni.Nama je dok dekat semua srea Putrajaya,tapi payahnyaaaaa nak berjumpa lepak-lepak sembang-sembang,kalau ada pun terserempak kat pasar la kedai la,tu pun sekejeap je la bertegur sapa.Kebetulan Cik Dhia aka ketua rumah ngajak datang rumah lama,Cik Ros ngan Cik Zura lak nak ambil barang yang dah berkurun tinggal bila pindah dah kahwin hahahhaha.

Kena pulak Cik Dhia offer masak sedap-sedap ,haaaa apa lagi Cik Sue yang sedang kemalasan di hari minggu,dengan anak sedara ku angkut heheheh,tapi memang sedap weh rendang ayam dia,menambah-nambah Cik Sue makan,dengan koktailnya ,kekenyangan kami.



sempat anak sdara buatkan chocolate bouquet tuk tuan rumah ,tak bawa apa pun kami,bawa perut je hahahha


dok cari barang masing-masing,Cik Sue je keluar rumah terus clear semua



tinggal Cik Dhia je lagi yg belum berumahtangga tapi Insya Allah bulan 11 ni majlisnya,moga berjalan lancar

Dok borak-borak ,dok kemas barang terkeluar la frame gambar zaman anak dara,berdekah masing-masing gelak,zaman pernah kurus kan hahahahha sekarang jadi mak oraang masing-masing kembang setaman di buatnya,Cik Dhia je terbalik,dulu bambam sekarang kemain lawa maklumlah nak jadi pengantin kan heheheh....

zaman anak dara belaka hahahhaa

bukti ai pernah kurus hokeyyyyy pastu Mr D jawab duluuuuuuuuuuuuuuuuu nenek aku pun cantik hahahah ngekkkk
Semoga ikatan persahabatan kita terus kekal sampai bila-bila ye,sampai ke anak cucu ,sampai jadi nenek tau hahahahha....rindu giler zaman dok umah bujang,zaman pagi2 weekend dan malam2 weekdays gigih dok zumba hahahhaha


1 comment